Velkommen til programverksted og årsmøte!

Velkommen til programverksted om bærekraftig velferd og årsmøte i Agder MDG 2. mars!

23. januar 2024

Den 2. mars 2024 avholder Miljøpartiet De Grønne Agder sitt årlige årsmøte i Kristiansand i tillegg til programverksted. Vi håper å se deg der!

Før årsmøtet begynner avholder vi programverksted om bærekraftig velferd. Vi får blant annet besøk av omsorgsforsker Kristin Briseid og GU-leder Tobias Stokkeland. I tillegg kommer selvfølgelig vår egen Hildegunn Mare Tønnessen Seip som sitter i programkomiteen. Spørsmålet vi kommer til å diskutere er: Hvordan skal vi få velferden til å bli god framover, og ikke bare gå rundt? Dette blir knallbra!
Fra kl. 14:00 blir det pause med lunsj og snacks før årsmøtet begynner kl. 14:30.

På årsmøtet vil få vite mer om våre aktiviteter i 2023, samt planer for 2024. Nytt styre skal velges og vi får besøk fra partisekretær Torkil Vederhus. Alle som har betalt kontingent i 2023 har stemmerett på årsmøtet. Det blir middag etter møtet, og lett servering underveis. Sakspapirer og påmelding kommer i februar.

Valgkomiteen tar i mot innspill til nytt fylkesstyret og nominasjonskomité frem til 31. januar. Send innspill her. Dersom du har spørsmål kan du ta kontakt med regionkontakt Shirin Bagheri på shirin.bagheri@mdg.no eller 98365890.